niedziela, 13 stycznia 2013

Marie Ann !

Była u mnie wczoraj Ula . Wzięła ze sobą Marie , którą pierwszy raz zobaczyłam na żywo .;D
Jestem nią zachwycona , ma piękne oczy , makijaż i aż się nie mogę doczekać kiedy zobaczę ją w nowym wigu . Trochę późno zabrałyśmy się do robienia zdjęć , bo zimą to wiadomo . Szybko  robi się ciemno , dlatego niestety nie mam zbyt wielu zdjęć . ;/ Ula pomogła mi też trochę ogarnąć blogspota, nowy wygląd itd.


 
 
 
I tu w wigu Hinaty :
 
Dodatkowo biorę udział w konkursię u Shareen .;D

 
 

6 komentarzy:

  1. Bardzo jej ładnie w tej Sukience :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. If you would like to grow your knowledge simply keep visiting this
    site and be updated with the most recent news posted here.

    Also visit my homepage ... registry cleaner software

    OdpowiedzUsuń