sobota, 16 lutego 2013

Zimowy meet

Otóż dziś byłam na kolejnym wrocławskim meecie. Bardzo mi się podobało, fajnie było znów się spotkać i poznać też nowych ludzi. Zdjęć mam dosyć sporo. Tyle było lalek, że nawet nie wiem której nie zrobiłam  zdjęcia. Dla odmiany (i dlatego, że było mokro) poszłyśmy robić zdjęcia do galerii. Widowni nam wsumie nie brakowało, choć nie było wielu śmiesznych komentarzy.
 
 
 Cudowna Sola.
 
 
 Przepiękna.! *.*Mam jej masę zdjęć, niestety słabych jakościowo.
 
 
 

 
Suzy<3 Pokochałam tę lalkę. Zawsze chciałam zobaczyć ten model na żywo.!

 
 
Ma przecudne oczka.Świetnaaaa jest! ^^




Jeden z najfajniejszych byuli.

 
Lotta, Lotta, Lotta. Mieszkam od Ewy jakies 10 minut a pierwszy raz widziałam to cudeńko.



A to moje ulubione zjdęcie Alexa.!

I na koniec taka tam Grell .;)
 
Dziękuję wszystkim za spotkanie. Super było, naprawdę :D
 
 
 
 

7 komentarzy:

  1. Jak fajnie :D Hahaha, Grell mnie rozwaliła xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Grell wygląda jak kucyk Derpy. XDDD Świetne zdjęcia, zazdroszczę, sama chciałabym zobaczyć tyle lalek. : D

    OdpowiedzUsuń
  3. O bosze Grell XD Zdjęcia super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :) Wiesz gdzie można oglądać Suzy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Alex *.* Matko jak ja go kocham <3 Farciara z Ciebie, że byłaś na meecie xD

    OdpowiedzUsuń